Als de Belastingdienst of uw verzekeringsmaatschappij u aanschrijft als aansprakelijke voor een scooter dat niet van u is, klopt er waarschijnlijk iets niet in de registratie van de scooter.

U kunt dan het beste meteen contact opnemen met de Klantenservice van de RDW om de oorzaak hiervan te achterhalen. In de meeste gevallen (bij misbruik van uw legitimatie of een fout bij overschrijving) vraagt de medewerker u een brief te sturen naar de afdeling Aansprakelijkheid Persoons Registratie (APR) waarin u de situatie uitlegt.

De medewerkers van APR beoordelen de zaak en geven u informatie over de procedure die u het beste kunt volgen.


RDW 24 uur per dag bereikbaar
De RDW is 24 uur per dag bereikbaar www.rdw.nl digitale diensten. U kunt uw vraag per e-mail stellen.

http://www.rdw.nl/nl/overrdw/contact/e_mail

RDW klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur . Telefoon : 0900 07 39 ( 0,10 p.m.)



Bron : RDW datum 29 december 2007
www.rdw.nl