Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: vario perikel

  1. #1
    Retro Club Member wilger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Leeftijd
    65
    Berichten
    4
    Rep kracht
    0

    vario perikel

    Nadat ik mijn aandrijfsnaar had gebroken met pinksteren.
    Heb ik 4 dagen later een noodvario geplaatst.
    De plate ramp was er haast niet af te krijgen ,Daar is de aandrijfsnaar natuurlijk door verhit wegens schuren erop zetten moest ik met geweld doen.
    Hoort dus absolut niet .
    .
    Ik heb er 900 km mee gereden en nu heb ik een hele nieuwe vario geplaatst met een nieuwe plate ramp er bij.

    Deze kon ik met 2 vingers erop zetten, dus ik denk dat ik altijd al een kromme plate ramp erop heb gehad.


    De eerste vario was compleet versleten en de nokken erin afgebroken.
    De nood vario heeft na 900 km al hele slijtplekken.

    De nieuwe loopt zo soepeltjes dat ik er weer volledig op kan vertrouwen.
    Heb alweer 140 km getoerd, zonder angst op knappende snaren

  2. #2
    tukker47
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilger Bekijk bericht
    Nadat ik mijn aandrijfsnaar had gebroken met pinksteren.
    Heb ik 4 dagen later een noodvario geplaatst.
    De plate ramp was er haast niet af te krijgen ,Daar is de aandrijfsnaar natuurlijk door verhit wegens schuren erop zetten moest ik met geweld doen.
    Hoort dus absolut niet .
    .
    Ik heb er 900 km mee gereden en nu heb ik een hele nieuwe vario geplaatst met een nieuwe plate ramp er bij.

    Deze kon ik met 2 vingers erop zetten, dus ik denk dat ik altijd al een kromme plate ramp erop heb gehad.


    De eerste vario was compleet versleten en de nokken erin afgebroken.
    De nood vario heeft na 900 km al hele slijtplekken.

    De nieuwe loopt zo soepeltjes dat ik er weer volledig op kan vertrouwen.
    Heb alweer 140 km getoerd, zonder angst op knappende snaren
    hoi wilger hoe veel kilometer heb je gereden voor de vario kapot ging en de snaar knapte ???

    groeten ipie

  3. #3
    Retro Club Member wilger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Leeftijd
    65
    Berichten
    4
    Rep kracht
    0
    Had 8000 gereden, maar volgens diverse zaken moet hij ruim 10.000 mee kunnen.
    Maar ik vermoed dat de snaar warm gedraaid is omdat de vario niet goed meedraaide omdat de ramplate vast heeft gezeten.
    Want nadat ik de snaar had vervangen moest ik de ramplate er met geweld opzetten.
    Nu met een geheel nieuwe vario en ramplate schuif je hem er met 2 vingers op de as.
    En zo hoort het dus ook.

  4. #4
    tukker47
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilger Bekijk bericht
    Had 8000 gereden, maar volgens diverse zaken moet hij ruim 10.000 mee kunnen.
    Maar ik vermoed dat de snaar warm gedraaid is omdat de vario niet goed meedraaide omdat de ramplate vast heeft gezeten.
    Want nadat ik de snaar had vervangen moest ik de ramplate er met geweld opzetten.
    Nu met een geheel nieuwe vario en ramplate schuif je hem er met 2 vingers op de as.
    En zo hoort het dus ook.
    dank je voor de info wilger

    ik heb mijn vario met 9000 kilometer vervangen die zag er ook niet meer zo jovel uit heb nu de ncy overdrive 2 er op zitten en moet zeggen dat hij beter doortrekt dan met de orginele

    groeten ipie

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •