Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Discussie: Peugeot Speedfight2

  1. #1
    Retro Club Member Ubersoldat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Berichten
    5
    Rep kracht
    0

    Peugeot Speedfight2

    Ik heb dus een Speedfight 2 gekocht, waar vrijwel niets aan verandert is (motorisch, het uiterlijk is wel helemaal getuned) en hij gaat nu 65 km/h. Ik ben van plan om de varioblokkering eruit te halen, maar ik wilde eerst ff weten: hoeveel km/h gaat hij dan harder, en zitten er nog nadelen aan vast?
    (de scooter is luchtgekoeld)
    [IMG]http://i21.photobucket.com/albums/b271/UberDesigns/sigMcopy.jpg[/IMG]

  2. #2
    Retro Club Member THE STIG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Berichten
    4
    Rep kracht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ubersoldat Bekijk bericht
    Ik heb dus een Speedfight 2 gekocht, waar vrijwel niets aan verandert is (motorisch, het uiterlijk is wel helemaal getuned) en hij gaat nu 65 km/h. Ik ben van plan om de varioblokkering eruit te halen, maar ik wilde eerst ff weten: hoeveel km/h gaat hij dan harder, en zitten er nog nadelen aan vast?
    (de scooter is luchtgekoeld)
    Als je varioplaat er nog in zit, lijkt het me sterk dat je 65 gaat.
    Ik denk dat de varioplaat er al uit is gehaald door iemand (vorige eigenaar )
    Haal even je carterkap eraf en kijk dan even of de varioplaat nog aanwezig is.

    Mocht hij nog aanwezig zijn dan kun je deze eruit halen en dan ga je tond de 70 kmp/u rijden op je teller.
    Ligt er ook aan of je een LC of een AC hebt, want een LC is meestal een stukje sneller.

    TOT U DIENST
    'Think you can beat THE STIG !?!?!?:o

  3. #3
    Retro Club Member Ubersoldat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Berichten
    5
    Rep kracht
    0
    Nja ik heb m inderdaad 2e hands gekocht.
    Thnx voor de info ;)
    [IMG]http://i21.photobucket.com/albums/b271/UberDesigns/sigMcopy.jpg[/IMG]

  4. #4
    Retro Club Expert geeMc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juli 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    157
    Rep kracht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door THE STIG Bekijk bericht
    Als je varioplaat er nog in zit, lijkt het me sterk dat je 65 gaat.
    Ik denk dat de varioplaat er al uit is gehaald door iemand (vorige eigenaar )
    Haal even je carterkap eraf en kijk dan even of de varioplaat nog aanwezig is.

    Mocht hij nog aanwezig zijn dan kun je deze eruit halen en dan ga je tond de 70 kmp/u rijden op je teller.
    Ligt er ook aan of je een LC of een AC hebt, want een LC is meestal een stukje sneller.

    TOT U DIENST
    LC is alleen sneller bij een snelle setup, bij een standaard setup zou het niets mogen uitmaken

  5. #5
    Retro Club Member FaShizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Berichten
    6
    Rep kracht
    0
    GeeMc heeft gelijk,, LC gaat niet harder en trekt ook niet harder weg, zelfs niet als die zwaar opgevoerd is, wist je dat een AC Neos de scootersprint heeft gewonnen ? BOEM NEOS OWNUTSJ !:D
    [B][COLOR="Red"][FONT="Verdana"] Anders rijd je je neos total loss tegen een auto en krijg je geld genoeg voor je rijbewijs,,ik own ik own,, [/FONT][/COLOR][/B]

  6. #6
    Retro Club Master ganze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juni 2006
    Leeftijd
    30
    Berichten
    509
    Rep kracht
    15
    ik vind dat zo slecht dat mense nog steds denken dat lc sneller is als ac , lc en ac is standaart 50cc of te wel 50cm3 ofzow de inhoud vernadert nix alleen de koeleinge en dat maakt geen fokking zak uit...

    haal de vario plaat eruit de uitlaat begrenzers en je rijd met een speedfight zo rond de 80/90
    [B][COLOR="Lime"]!!klik ff op het groene duimpje!![/COLOR][/B]

  7. #7
    Retro Club Member
    Geregistreerd
    17 juli 2006
    Berichten
    17
    Rep kracht
    0
    das een hard slechte opmerking da da geen fuck uitmaakt, wa denkt ge dan da ne v8 is bij nen auto : meer koeling is meer toeren ! => sneller .een ac is gwn "trager" je gaat een lc gwn veel rapper veel harder kunnen doen gaan , btw ik ken er niet weel dat ac zijn en hoger dan 100 gaan , die kotjes ontploffen toch

  8. #8
    Retro Club Expert geeMc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juli 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    157
    Rep kracht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shelby gt 500 Bekijk bericht
    das een hard slechte opmerking da da geen fuck uitmaakt, wa denkt ge dan da ne v8 is bij nen auto : meer koeling is meer toeren ! => sneller .een ac is gwn "trager" je gaat een lc gwn veel rapper veel harder kunnen doen gaan , btw ik ken er niet weel dat ac zijn en hoger dan 100 gaan , die kotjes ontploffen toch
    Op een standaard setup merk je geen verschil tussen AC en LC.. Dit ga je pas merken bij een hoogtoerige 50/70cc..

    Als je bijvoorbeeld 2 neossen thuis hebt staan, met 1 een LC blok eronder en 1 met een AC blok, met precies dezelfde setup (ander uitlaatje/vario/koppeling), gaat de LC niet sneller, maar lopen gewoon gelijk op.

    Het grote voordeel van lc tov ac is dat het gewoon minder snel overhit raakt, waardoor je er veel langere stukken mee kan rijden (dan heb ik het over honderden kilometers)..

    Als je een snelle setup hebt, is lc wel sneller, omdat hij gewoon koeler blijft, en er dus een stuk koelere lucht bij komt, ipv warme lucht.

    Maar om ff ontopic te komen:

    Als je speedfight al 65 rijdt, is je varioplaat er al uit. Haal je luchtbegrensing eruit, uitlaatbegrensing,en koop een grotere sproeier.
    [img]http://www.clan-ast.net/leon/gmc3.gif[/img]

  9. #9
    Retro Club Member Ubersoldat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Berichten
    5
    Rep kracht
    0
    k man, thnx
    [IMG]http://i21.photobucket.com/albums/b271/UberDesigns/sigMcopy.jpg[/IMG]

  10. #10
    Retro Club Master ganze's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juni 2006
    Leeftijd
    30
    Berichten
    509
    Rep kracht
    15
    een v8 is sneller door zijn meedre cilinders en de rest van de inhoud van de motor en de afstelling daarvan .. kort om een ac is net zo snel als een lc , koeling geeft geen hogere toeren of wat dan ook , met lc kun je alleen wat langere afstanden afleggen
    [B][COLOR="Lime"]!!klik ff op het groene duimpje!![/COLOR][/B]

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

  1. Koso XR-SR op Speedfight2!
    By Pitje in forum Elektronica
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 20 januari 2009, 06:34
  2. Peugeot Speedfight2 workshop manual english
    By SF2Heino in forum Instructieboekjes en Manuals
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 17 oktober 2008, 20:25
  3. Peugeot speedfight2 --50 & 100cc schema's
    By SF2Heino in forum Elektrische Schema's
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 december 2007, 04:54
  4. gezocht peugeot speedfight2 werkplaatshandboek
    By jessemaster in forum Instructieboekjes en Manuals
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 1 oktober 2007, 19:14
  5. Speedfight2
    By ebakker2 in forum Technische Vragen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 16 september 2007, 00:57

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •